Darmowa dostawa od 40,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość ze sklepem mojawalizka.pl

Dokładamy wszelkich starań, aby prezentacja produktów w naszym sklepie nie pozostawiała wątpliwości osobom decydującym się na zakup. Jeśli jednak po odbiorze zamówienia, okaże się, że nasze produkty nie spełniają Państwa oczekiwań, czekamy 30 dni na informację o zwrocie towaru. Zwrotu można dokonać bez podawania przyczyny.

W celu realizacji zwrotu, prosimy o:

  1. Pobranie poniższego Formularza Zwrotu.
  2. Wypełnienie go.
  3. Załączenie do bezpiecznie spakowanego, zwracanego produktu.
  4. Wysłanie paczki na adres:
    AGA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą przy ul. Inżynierskiej 13, 81-512 Gdynia


Koszt przesyłki zwracanego towaru ponosi Klient.

Od momentu otrzymania przez nas przesyłki, mamy do 14 dni na zwrot płatności Klientowi. Więcej szczegółów odnośnie procedury zwrotów i reklamacji można znaleźć w Regulaminie sklepu, dostępnym TU

Pobierz formularz zwrotu

DARMOWE ZWROTY

Aby zwrot był darmowy, muszą Państwo zdecydować się na odesłanie do nas produktów w ciągu 30 dni od dnia doręczenia zamówienia.

W sklepie mojawalizka.pl darmowego zwrotu można dokonać za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i paczkomatów InPost.

JAK PRZYGOTOWAĆ PRODUKTY DO ZWROTU? 

Wybrany produkt należy dokładnie spakować, najlepiej w oryginalne opakowanie, w którym otrzymali Państwo towar.

Ze strony https://www.mojawalizka.pl/Regulamin-cterms-pol-18.html należy pobrać formularz zwrotu. Wypełnić go i dołączyć do paczki ze zwracanym towarem. Podanie powodu zwrotu nie jest obowiązkowe, ale będziemy wdzięczni za podzielenie się z nami opinią o produktach.

Do zwrotu należny dołączyć paragon. Zalecamy skopiowanie go lub zapisanie zdjęcia paragonu w telefonie na wszelki wypadek.

JAK NADAĆ ZWROT KURIEREM DHL? 

  1. Proszę wejść na stronę: https://aga-borzechowska-porzechowski-spj.dhl24.com.pl/zwrot

  2. Następnie należy uzupełnić formularz ze szczegółami zwrotu

  • powód

  • numer zamówienia (znajdziesz w e-mailu potwierdzającym wpłynięcie zamówienia)

  • login / numer klienta (znajdziesz w e-mailu potwierdzającym wpłynięcie zamówienia)

  1. Następnie należy uzupełnić pole nadawcy

  2. Kolejny krok, to wybór sposobu nadania. Do wyboru jest DHL Parcel, czyli nadanie zwrotu w jednym z ponad 6500 punktów w całej Polsce, lub umówienie się z kurierem na odbiór paczki w konkretnym terminie.

  3. Przedostatnim krokiem jest wygenerowanie i wydrukowanie listu przewozowego (uwaga ilość paczek = ilość listów przewozowych, więc jeśli zwracają Państwo dwie paczki, to należy wydrukować dwie etykiety).

W razie problemów technicznych z nadaniem paczki zalecamy kontakt z firmą DHL

https://www.logistics.dhl/pl-pl/home/skontaktuj-sie-z-nami.html

Wydrukowaną etykietę należy nakleić na spakowane produkty i zanieść do wybranego punktu DHL lub przekazać kurierowi.

JAK NADAĆ ZWROT PACZKOMATEM INPOST?

  1. Proszę wejść na stronę: https://inpost.pl/szybkie-zwroty

  2. W następnym kroku należy wybrać: „Przejdź do formularza” oraz „Zwrot towaru”.

  3. Następie należy wybrać na liście sklep internetowy: 'AGA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

  4. Kolejnym krokiem jest uzupełnienie formularza zwrotu:

  • numer zamówienia(znajduje się w mailu potwierdzającym zakup),

  • imię i nazwiska,

  • numer telefonu,

  • adres e-mail,

  • opis (powód zwrotu, zachęcamy Państwa do wypełnienia tego pola,

  1. Potwierdzenie złożenia zwrotu, zostanie wysłane na podany w formularzu zwrotu (pkt. 4) adres e-mail oraz numer telefonu.

  2. Po otrzymaniu kodu zwrotu, należy nadać paczkę w dowolnie wybranym paczkomacie (Wybierając na ekranie "Nadaj paczkę", a następnie "Mam kod zwrotu").

  3. Zwrotu można również dokonać w Punkcie Obsługi Paczek.

Na opakowaniu nie trzeba wpisywać adresu - wystarczy, że markerem lub długopisem napiszą Państwo 10-cyfrowy kod zwrotu.

Jeśli przesyłka zwrotna wysyłana jest w tym samym opakowaniu, w którym została przysłana, należy usunąć poprzednią etykietę nadawczą.

W razie problemów technicznych z nadaniem paczki zalecamy kontakt z firmą InPost https://inpost.pl/kontakt

Zapoznaj się ze zmianami w Polityce prywatności. związanymi ze zmianą przepisów i rozpoczęciem obowiązywania RODO. Polityka zawiera informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych. Stosujemy cookies w celach reklamowych, statystycznych i dostosowania oferty do Waszych potrzeb. Pliki cookie są definiowane w oprogramowaniu służącym do przeglądania stron internetowych (przeglądarce internetowej) przez jego dostawcę. Użytkownik w każdej chwili może dokonać zmian tych ustawień, w ten sposób akceptując lub odrzucając część z tych plików. Korzystając z niniejszej strony bez zmiany w ustawieniach swojej przeglądarki - zgadzasz się na zapisywanie informacji (cookie) w pamięci urządzenia końcowego w niezmienionym zakresie oraz nasz dostęp do nich. Więcej informacji
Zamknij
pixel